het project

fietsenbond

Het project

Wij zijn bezig met een project voor de fietsbond. We willen de kinderen van groep 3 en 4 helpen door de verkeerslessen leuker te maken en ze meer kennis te geven over het verkeer zelf. Wij proberen ze aan de hand van spelletjes verkeersborden en verkeerssituaties te leren, zodat ze veilig naar school toe kunnen fietsen en het gevaar van verkeer weten.


Takenverdeling

De taakverdeling was als volgt: Yasmine is de teamleider en heeft de taken uitgedeeld soms was het starten een beetje lastig, maar uiteindelijk kwam het altijd goed. Nourlaila heeft de groepswebsite gemaakt, heeft de basisschool gemaild en de plaatsjes uitgeprint. Yasmine heeft de userpersona gemaakt geverfd en taken verdeeld. Alina heeft geverfd de omgeving van school verslag gemaakt, plaatjes geknipt, informatieblad gemaakt. Lina heeft geholpen met het bordspel, een deel van de userpersona gemaakt.

Het proces

Dit project is het proces goed gegaan, maar het kon op sommige momenten beter. Iedereen luisterde naar de teamleider  en deed zijn taak soms werden een paar teamleden afgeleid van hun taak en daarna pakte ze het weer op. De taken zijn goed onder elkaar verdeeld iedereen hield zich aan hun taak en als het nodig was hielpen we elkaar.




Compententie monitor

Alina, plannen en organiseren: Ik had veel moeiten met plannen. Ik kwam nooit mijn planning na en kon ook nooit goed iets organiseren. In dit groepje kreeg ik veel hulp van mijn teamgenoten. Die hebben me ook geholpen met een planning maken. Elke week vroeg ik aan mijn teamleider wat ik moest doen en daarna vervulde ik mijn taken. Nu kan ik zelf goede en duidelijke planning maken en kan ik me er aan houden.

Yasmine, overtuigingskracht: ik ben in vergelijking met vorig project erg vooruit gegaan met de voortgangsbewaking van het project. Dit project heb ik iedereen duidelijke taak gegeven, en dat werd keurig afgerond aan het eind van de les. In vergelijking met vorig project heb we alles op tijd afgerond/ ingeleverd op het onderzoek van de omgeving na.

Lina, presentatievaardigheid: Ik vond het eerst spannend en minder leuk om te presteren. Ik keek het publiek niet in, ik was niet goed verstaanbaar door mijn volume, ik maakte geen volledige zinnen en ik sprak te snel. Ik vind dat ik nu beter kan presenteren dan in vergelijking met de vorige projecten.

Nourlaila, plannen en organiseren: voorgaand project was ik niet goed gefocust en kon ik niet goed inschatten wanneer ik wat moet maken zodat het op tijd af was. Dit project heb ik me gefocust op de competentie plannen en organiseren. Ik heb een vooruitgang gemaakt in dit proces en mijn taken goed ingeschat en ruim van te voren alles afgemaakt.

gemaakt door: Nourlaila, Alina, Yasmine en Lina
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin